Wiemy, że w dzisiejszych czasach podstawą jest aktywny marketing i szeroka ekspozycja oferty, dlatego nieruchomości naszych klientów są szeroko promowane zgodnie z ustalonym wcześniej indywidualnie planem marketingowym. Poniżej prezentujemy najczęściej stosowane formy promocji:

1) Promocja w internecie - Państwa oferty mogą być promowane na kilkuset portalach:

Strony krajowe - to ponad 70 portali z ogłoszeniami nieruchomości, m.in:



Portale społecznościowe:
Jesteśmy aktywni na portalach społecznościowych, gdzie możemy także prezentować Państwa oferty
 


2) Promocja w ramach sieci RE/MAX - Państwa oferty mogą być dostępne dla poszukujących z całego Świata poprzez międzynarodowy system MLS RE/MAX m.in.
www.remax-polska.pl - Serwis Ogólnopolski RE/MAX
www.remax-europe.com - Serwis Europejski RE/MAX
www.global.remax.com - Globalny Serwis RE/MAX



3) Banery na nieruchomościach - na Państwa życzenie Agent zamieści na Państwa nieruchomości baner informujący że nieruchomość jest na sprzedaż/wynajem



4) Prezentacja oferty na targach - wybrane oferty mogą być prezentowane na Łódzkich Targach Mieszkaniowych 

Targi



5) Kwartalnik "Magazyn Nieruchomości" - dystrybuowany w 5000 egzemplarzy w Łodzi i okolicach

    Gazetka 10 2012  

 

6) Ulotki, plakaty - oferty mogą znaleść się na dystrybuowanych przez naszych Agentów ulotkach i plakatach, skierowanych do potencjalnej grupy docelowej


7) Newslettery

 

8) Dni Otwarte - możliwość promocji nieruchomości poprzez organizację "Dni Otwartych", podczas których Klienci mogą osobiście zapoznać się z nieruchomością



(Dom Otwarty RE/MAX Home Proffessional - Bielsko Biała)


9) Opracowanie profesjonalnej prezentacji fotograficznej (portfolio), filmów, wirtualnych wizyt (3600), rzutów, wizualizacji i makiet - ułatwiających zapoznanie się z nieruchomością przez potencjalnych kupujących.

WIRTUALNA WIZYTA >>>>>>



10) Indywidualne działania marketingowe - mailingi, aktywne poszukiwanie klientów - potencjalnych kupców, opracowywanie szczegółowych ofert - zarówno w formie elektronicznej jak i papierowej.