Wiemy, że w dzisiejszych czasach podstawą jest aktywny marketing i szeroka ekspozycja oferty, dlatego nieruchomości naszych klientów są szeroko promowane zgodnie z ustalonym wcześniej indywidualnie planem marketingowym. Poniżej prezentujemy najczęściej stosowane formy promocji:

1) Promocja w internecie - Państwa oferty mogą być promowane na kilkudziesięciu portalach:

Strony krajowe - to kilkadziesiąt portali z ogłoszeniami nieruchomości, m.in:

Portale społecznościowe:
Jesteśmy aktywni na portalach społecznościowych, gdzie możemy także prezentować Państwa oferty

Przykład reklamy nieruchomości na portalu Facebook
2) Promocja w ramach sieci RE/MAX - Państwa oferty mogą być dostępne dla poszukujących z całego Świata poprzez międzynarodowy system MLS RE/MAX m.in.

www.remax-polska.pl - Serwis Ogólnopolski RE/MAX
www.remax-europe.com - Serwis Europejski RE/MAX
www.global.remax.com - Globalny Serwis RE/MAX

3) Banery na nieruchomościach - na Państwa życzenie Agent zamieści na Państwa nieruchomości baner informujący że nieruchomość jest na sprzedaż/wynajem (album na FB)
Banery reklamowe, tabliczki informujące o sprzedaży nieruchomości w ramach sieci RE/MAX

4) Ogólnopolski "Magazyn Nieruchomości" - dystrybuowany w blisko 100 000 egzemplarzy w całym kraju

5) Ulotki, plakaty - oferty mogą znaleść się na dystrybuowanych przez naszych Agentów ulotkach i plakatach, skierowanych do potencjalnej grupy docelowej

6) Dni Otwarte - możliwość promocji nieruchomości poprzez organizację "Dni Otwartych", podczas których Klienci mogą osobiście zapoznać się z nieruchomością

7) Opracowanie profesjonalnej prezentacji fotograficznej (portfolio), filmów, wirtualnych wizyt (3600), rzutów, wizualizacji i makiet - ułatwiających zapoznanie się z nieruchomością przez potencjalnych kupujących.

8) Indywidualne działania marketingowe - mailingi, aktywne poszukiwanie klientów - potencjalnych kupców, opracowywanie szczegółowych ofert - zarówno w formie elektronicznej jak i papierowej.